En mann og en kvinne sitter i sofa og prater

Fantastiske resultater i årets EPSI-undersøkelse

Vi er den banken som har størst økning i kundetilfredshet i årets EPSI-undersøkelse for bank. Dermed suser vi rett inn på andreplass totalt i undersøkelsen. Da må det vel være lov å skryte litt?

Vi er den banken som har størst økning i kundetilfredshet i årets EPSI-undersøkelse for bank. Dermed suser vi rett inn på andreplass totalt i undersøkelsen. Da må det vel være lov å skryte litt?

EPSI sin undersøkelse måler tilfredsheten blant privatkunder i bankbransjen. I årets undersøkelse øker kundetilfredsheten til Landkreditt Bank med 4,1 prosent. Dette er den største økningen blant alle deltakerne og gjør at Landkreditt plasserer seg på andreplass med et snitt på 77,6 i kundetilfredshet, som er langt over bransjesnittet.

– Fantastiske resultater! At vi fra 2023 til 2024 kan vise til den desidert største økningen blant samtlige i undersøkelsen er vi utrolig stolte over. Det er mange banker i Norge, og at vi Landkreditt kan markere oss slik er utrolig sterkt. Det viser også at vi har gjort mye riktig det siste året, med ekstra fokus på merkevare, marked- og prisstrategi og kundeopplevelse. Andre plass totalt er et meget godt resultat for oss, sier Petter Remen Hanssen, leder for Marked & Digital i Landkredittkonsernet.

1366x768_petter-remen-hanssen-2023.jpg

Petter Remen Hanssen er strålende fornøyd med resultatene i årets EPSI-undersøkelse for bank.

En stor takk tilbake til kundene

I tillegg til kundetilfredshet er vi også den banken i undersøkelsen som øker mest i produktkvalitet og lojalitet blant kundene. Vi skårer også gjennomgående høyt på verdi for pengene og image.

– Det er enormt gode resultater på samtlige parametere med score på 80, det vokser ikke på trær akkurat og vi må bare klype oss litt armen. Image og verdi for pengene er viktig for oss, og vi er veldig glade at vi treffer godt her. Vi ser at kundene er fornøyde med de tjenestene og løsningene vi leverer og at de anbefaler oss videre. Det er jo en bekreftelse på at vi gjør mye riktig, så det er bare å rette en stor takk tilbake til kundene for tilliten de viser oss, sier Remen Hanssen.

Les mer om lån

Les mer om sparing

Bli kunde