Store forandringer
Ved å delta i EPSIs kundetilfredshetsundersøkelse, får bankene et godt grunnlag for å avdekke både styrker og svakheter i egen virksomhet. På den måten er EPSI-undersøkelsen et ypperlig verktøy til å finne sitt forbedringspotensial, mener Remen Hanssen.
– Ved å delta i EPSI-undersøkelsen legger vi hodet på blokka og får en ærlig tilbakemelding på vår virksomhet, og det kan være både på godt og vondt. Det er moro å få positive resultater, samtidig som det er interessant og nyttig å bruke resultatene til å se på hvordan vi kan bli enda bedre for våre kunder, fortsetter Remen Hanssen.
For gjennom de siste månedene har Landkreditt gjort store endringer på merkevaren sin.
– Vi har modernisert oss og fått en merkevare som presenterer mer fart. Vi har gjennomført den største forandringen siden starten, med alt fra ny logo til helt nytt design og nye kundeopplevelser på nettsider og i andre digitale flater. Det er et stort satsningsområde for oss, og vi kommer til å ha høyt fokus på å fortsette å utvikle kvaliteten på våre digitale tjenester, produkt og kompetanse, legger han til.
Bra for lagmoral og motivasjon
Det var totalt tre nykommere i årets undersøkelse, og i EPSIs rapport heter det at “av disse er det Landkreditt Bank som kan skilte med spesielt gode tilbakemeldinger”. Remen Hanssen tror at de gode resultatene også har stor betydning internt.
– Gode resultater i en undersøkelse som dette er bra for lagmoralen. Det er med på å bygge en stolthet internt og gir en motivasjons-boost, sier han avslutningsvis.
Les EPSIs rapport her.