Trenger du hjelp?

Spørsmål og svar

Hva gjør jeg hvis kortet er sperret eller slutter å fungere?

Slutter kortet ditt å fungere kan du bestille nytt kort i nettbanken. Har du flere kort må du kontakte kundeservice.

Har kortet blitt sperret må du ta kontakt med kundeservice som vil bestille et nytt kort til deg.

Hvordan kan jeg logge inn og se transaksjoner på mitt kredittkort?

Du vil se alle transaksjoner ved å logge deg inn på Landkreditt Mastercard.

Du finner innlogging til ditt Landkreditt Mastercard under Logg inn øverst på siden. Du kan også logge inn her.

Du kan også se dine siste transaksjoner på din månedlige eFaktura, eller på din papirfaktura om du ikke har bestilt eFaktura. 

Bør jeg bruke BankID-app?

Har du mobilen med deg, har du alt du trenger for å logge deg inn i nettbanken. Det er et fleksibelt alternativ når du er på farten.

BankID-appen finner du i App Store eller Google Play. Du må ha iOS12/Android 6 eller nyere for at appen skal fungere. Last ned og aktiver appen ved å identifisere deg med din eksisterende BankID fra Landkreditt Bank.

Steg-for-steg: Slik aktiverer du BankID-app med BankID på mobil, BankID-app med kodebrikke eller BankID-app med koder.

Kan jeg bruke nettbanken på mobil og nettbrett?

Mobilbanken er tilgjengelig på alle enheter som støtter Android og iOS. Last ned app-en, så har du den alltid raskt og enkel tilgang til de banktjenestene du bruker aller mest, enten du er på farten eller hjemme i sofaen.

Last ned nettbank i App Store (iOS)

Last ned nettbank i Google Play (Android)